Subscribe to RSS feeds

Versuri Dr Kucho Feat Marta Bolanos - La tarde se ha puesto triste (romana)

O pasarica a zburat
Ducandu-se in etern zbor
Cea mai dulce, cea mai tandra
Ca campul le a daruit.


Dar la plecare a lasat
Ca un cadou de consolare
o pana de momeala
care eu pasrez cu drag,
De la pasarica cand eram copil
am luat trist de pe jos


Dupa-amiaza a devenit trista,
ploaia are un miros
care ma aminteste de uitarii
din iubirea aceea


Dupa-amiaza a devenit trista,
ploaia are un miros
care ma aminteste de uitarii
din iubirea aceea


Mama, de la cine ai invatat
Cand se vede cazand un lucefarul
daca cerem in soapte
ni se face realitatea dorinta?
Cate luminii promizatoare
au coborat in servetelul tau
si in linistea le ai cerut
ceea ce niciodata te au indeplinit


Dupa-amiaza a devenit trista,
ploaia are un miros
care ma aminteste de uitarii
din iubirea aceea


Nu mai cere de la stelele
o imagine pentru trupul meu
ma indepartez din melodia mea
nu mai cere nimic, te rog.
Mama, vreau sa ma cauti
acolo unde oglinzi
se ascunde intre umbre
si in gheata tacerii


Mama, vreau sa ma cauti
acolo unde oglinzi
se ascunde intre umbre
si in gheata tacerii.
Mama, sa fie destula prezenta mea
simplu meu mers pe jos,
si gestul acea clandestin
din iubirea ta peste sarutul meu


Dupa-amiaza a devenit trista,
ploaia are un miros
care ma aminteste de uitarii
din iubirea aceea


Dupa-amiaza a devenit trista,
ploaia are un miros
care ma aminteste de uitarii
din iubirea aceea


Dupa-amiaza a devenit trista,
ploaia are un miros
care ma aminteste de uitarii
din iubirea aceea


Dupa-amiaza a devenit trista,
ploaia are un miros
care ma aminteste de uitarii
din iubïrea aceea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Versuri Muzica , Versuri Muzica Noua , Versuri Piese Noi, Lyrics New Songs,Lyrics New Music , Versuri Melodii Noi Aparute,Versuri Artisti Cunoscuti