Subscribe to RSS feeds

Fly Project - Goodbye [romana]

Imi amintesc numele tau, plangand in ploaie
Cand ai plecat si mi-ai inchis usa
Imi amintesc de mine in goliciunea mea
Asteptand o chemare speciala..


Te implor, te implor
Te implor plangand
Te implor, te implor
Imi doresc sa nu fi spus niciodata la revedere


Imi amintesc numele tau, plangand in ploaie
Cand ai plecat si mi-ai inchis usa
Imi amintesc de mine in goliciunea mea
Asteptand o chemare speciala..


Te implor, te implor
Te implor plangand
Te implor, te implor
Imi doresc sa nu fi spus niciodata la revedere




Na, na, nu Spune la revedere


Na, na, nu Spune la revedere


Imi amintesc numele tau, plangand in ploaie
Cand ai plecat si mi-ai inchis usa
Imi amintesc de mine in goliciunea mea
Asteptand o chemare speciala..


Te implor, te implor
Te implor plangand
Te implor, te implor
Imi doresc sa nu fi spus niciodata la revedere


Tu stiï ce am spus
Na, na, nu Spune la revedere


Na, na, nu Spune la revedere

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Versuri Muzica , Versuri Muzica Noua , Versuri Piese Noi, Lyrics New Songs,Lyrics New Music , Versuri Melodii Noi Aparute,Versuri Artisti Cunoscuti