Subscribe to RSS feeds

Versuri Ca$$a Loco feat George Hora - La mall

As vrea sa ne-ntalnim la mall 
As vrea sa ne vedem la mall
As vrea sa ne-ntalnim la mall
As vrea sa ne vedem la mall
Incerc sa-mi parchez masina
Dar nu stiu daca ma tine benzina
Nu stiu pe cine sa dau vina
Poate eu sunt fraier,
poate poate am noroc
La brat cu prietena mea
Toata lumea intoarce capul dupa ea
Te sparge felul in care zambeste
Ea ma iubeste pentru ca o duc la mall As vrea sa ne-ntalnim la mall
As vrea sa ne vedem la mall
As vrea sa ne-ntalnim la mall
As vrea sa ne vedem la mall
As vrea sa ne-ntalnim la mall
As vrea sa ne vedem la mall
As vrea sa ne-ntalnim la mall
Sunt la mall, man, sunt la mall
Hey, man, nu stiu daca ma intelegi, man Eu sunt la mall, man, merit respect man Tu nu vezi ca-mi
place sa ma-mbrac frumos, man
Ma parfumez man,
mananc popcorn, man
Cine are tupeu are tricou mulat
Aici e mall, man, aicea nu-i la sat
Femei frumoase si incitante
Toale de firma, aripi picante aripi picante, aripi picante
Eu mananc la mall,
beau cafea la mall, merg la film
As vrea sa ne-ntalnim la mall
As vrea sa ne vedem la mall
As vrea sa ne-ntalnim la mall
As vrea sa ne vedem la mall
As vrea sa ne-ntalnim la mall
As vrea sa ne vedem la mall
As vrea sa ies la cinema
As vrea sa ies cu cineva
Poate cu prietena mea
Poate cu prietena ta
Daca nu esti de la oras, esti de la tara Iei primul tren care te lasa in gara
Apoi iei un taxi pana la mall
Bei doua sucuri si ai portofelul gol
Vine BGS-ul si te scoate afara
O iei pe jos, frumos, pana la gara
te duci cu nasul la tine la tara
Si povestesti cu prietenii tai:
Ba, cat e de tare la mall
Deci is multe etaje
E plin de magazine
Si la ultimul etaj e numa' mancare
Sunt la mall, man, sunt la mall
Sunt la mall, bitch, sunt la mall
As vrea sa ne-ntalnim la mall
As vrea sa ne vedem la mall
As vrea sa ne-ntalnim la mall
As vrea sa ne vedem la mall
Eu mananc la mall, beau cafea la mall, merg la fïlm la mall

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Versuri Muzica , Versuri Muzica Noua , Versuri Piese Noi, Lyrics New Songs,Lyrics New Music , Versuri Melodii Noi Aparute,Versuri Artisti Cunoscuti