Subscribe to RSS feeds

Versuri Voltaj - Mi-e dor de

Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor să mă ude un val
Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor s`adorm iar pe mal … x2

Fii atent ce`ţi spun,
Poate că`s nebun
Noaptea asta gen
Eu mă urc în tren,
Mă dau jos la mare
Şi`n tălpile goale
Fug să o sărut
Şi la ea mă mut

Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor să mă ude un val
Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor s`adorm iar pe mal … x2

Vântul s`a ascuns
Nu mi`a mai răspuns
Vreau s`o iau din loc
Simt că mă sufoc
Mi`e dor de`o beţie
Şi de inc`o 1000
Fluturi iar să simt
Şi`apoi să te mint

Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor să mă ude un val
Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor s`adorm iar pe mal … x2

Mare, vară … x2

Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor să mă ude un val
Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor s`adorm ïar pe mal … x2

.. ♫♥ ..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Versuri Muzica , Versuri Muzica Noua , Versuri Piese Noi, Lyrics New Songs,Lyrics New Music , Versuri Melodii Noi Aparute,Versuri Artisti Cunoscuti