Subscribe to RSS feeds

Adrian Tutu - Sunt român, deci pot

Mă aşez pe o bancă în trecut
Îmi amintesc nelămurit de ce nu înţeleg
Şi mă gândesc cum unii au tot şi eu nu am nimic
Şi de ce tot timpul încerc să mă ridic,
Realizez că noi cu toţi avem o soartă
Pe care doar noi o putem vedea schimbată,
Cu cheia inimii putem deschide o poartă
Acolo unde Dumnezeu te mai iartă odată,
De ce mă chinui şi continui să sper
Că nimeni nu mă îndruma.. eu privesc spre cer,
Ştiu că acolo sus există cineva care mă va ajuta
Şi mă va îndruma merg pe acelaşi drum..
Dau de găuri adânci plin de întrebări şi mă gândesc
Atunci când mama spunea " dacă eu plec să nu plângi"
Lupta că fericit să ajungi... Lupta pentru mine, pentru tine
Pentru toţi.. suntem legaţi de greutăţi.. arată-ne că poţi
Arată-ne că tu poţi schimba tot... striga tare "sunt roman"
Deci pot...
Lupta pentru mine, pentru tine
Pentru toţi.. suntem legaţi de greutăţi.. arată-ne că poţi
Arată-ne că tu poţi schimba tot... striga tare "sunt roman"
Deci pot.. stai.. hai să ne ţinem de mână împreună
Putem croi o cale mult mai bună
Vreau ca ţara mea în suflet să-mi rămână..
Copilul meu să-mi spună " te iubesc " în romană
Vreau ca toţi să avem acelaşi gând.. fiindcă toţi trăim pe acest pământ
Nu contează cine eşti.. cum eşti de fapt contează ce vrei să faci cu adevărat
Prea multă tristeţe aduce descurajare.. prea mulţi romani uita să se ridice în picioare
Prea mulţi care nu iau binele în considerare.. Şi pun la suflet ceea ce doare ce-l mai tare
Din păcate, mulţi se descurajează.. prea mulţi critică şi nu-i interesează
Prea mulţi care îşi dau cu părerea... numai sfatul unu-i mentor îţi poate da puterea
Lupta pentru mine, pentru tine
Pentru toţi.. suntem legaţi de greutăţi.. arată-ne că poţi
Arată-ne că tu poţi schimba tot... striga tare "sunt roman"
Deci pot...
Lupta pentru mine, pentru tine
Pentru toţi.. suntem legaţi de greutăţi.. arată-ne că poţi
Arată-ne că tu poţi schimba tot... striga tare "sunt roman"
Deci pot.. Striga tare:
" mă mândresc sunt roman, aici e ţara mea, aici trăiesc, aici rămân,
Aici am crescut, aici am învăţat, aici voi rămâne, aici m-am educat, "
Ştii optimistul e cel mai bun pentru că te ajută să devii stăpân
Pe tine, pe ei, pe cei în jurul tău.. şi într-o zi vei avea capul sus
Vei uita de greu.. ceia ce doare cel mai tare e că ai uitat să speri, să ierţi
Să laşi în urmă, să uiţi ziua de ieri să laşi tot ce aveai şi să spui:
" Nu mă gândesc la trecut, pentru că n-are rost" acum vreau să închei
Mândrindu-mă că sunt roman.. mândrindu-mă că sunt aici şi-am reuşit să spun:
"ROMÂNIA îţi mulţumesc că m-ai crescut mare şi m-ai ajutat să mă ţin pe picioare "
Lupta pentru mine, pentru tine
Pentru toţi.. suntem legaţi de greutăţi.. arată-ne că poţi
Arată-ne că tu poţi schimba tot... striga tare "sunt roman"
Deci poţi...
Lupta pentru mine, pentru tine
Pentru toţi.. suntem legaţi de greutăţi.. arată-ne că poţi
Arată-ne că tu poţi schimba tot... striga tare "sunt roman"
Decï pot..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Versuri Muzica , Versuri Muzica Noua , Versuri Piese Noi, Lyrics New Songs,Lyrics New Music , Versuri Melodii Noi Aparute,Versuri Artisti Cunoscuti