Subscribe to RSS feeds

Versuri Smiley - Dream girl romana

Stau singur, consumul de alcool


Scriu un cântec despre tine


Stiu ca e asa de trist, poate chiar nebun


Dar eu stiu ce faci în spatele meu


2x: Tu spui ca esti în dragoste, în dragoste cu mine


Dar eu stiu ca esti situata la mine


2x: Fata mea de vis este plecat acum si povestea merge mai departe


Deci, ce pot sa fac cu viata mea fara tine?


Nu esti nimic, dar o gaura, mereu gata sa mearga


Te-a vândut sufletul pentru un pic, nu


Si nu pot sa înteleg cum am putea fi prieteni


Sa ies din capul meu, acest lucru este în cazul în care se termina


2x: Tu spui ca esti în dragoste, în dragoste cu mine


Dar eu stiu ca esti situata la mine


2x: Fata mea de vis este plecat acum si povestea merge mai departe


Deci, ce pot sa fac cu viata mea fara tïne?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Versuri Muzica , Versuri Muzica Noua , Versuri Piese Noi, Lyrics New Songs,Lyrics New Music , Versuri Melodii Noi Aparute,Versuri Artisti Cunoscuti