Subscribe to RSS feeds

Versuri Alina Puscas Feat. Grasu Xxl - Jungla

Zbor,zbor.. pana dincolo de nori,nori..
De sus vad orasul e o floare se inalta mereu catre soare si eu.. si eu..

Poate stii.. mai stii cum ai ajuns aici,cum ai luptat cu jungla de asfalt cu pasii mici..
Poate stii..stii cum e sa traiesti aici,orasul stie tot ce faci, stie tot ce simti,
Poate stii.. cum e sa fii judecat,stii cu toata fiinta ta ca esti vinovat,
Poate stii.. de unde vii si cine esti,dar toate astea se vor schimba in Bucuresti.. Bucuresti..
bucuresti..
Noapte si zi orasul e un camp de lupta,pierzi sau castigi..
Bine ai venit in Jungla !

Zbor,zbor.. nimeni nu ma poate opri..
Zbor,zbor.. sunt mult prea aproape de stele..
De toate visele mele..
Vreau sa zbor,zbor.. pana dincolo de nori nori..
De sus vad orasul e o floare se inalta mereu catre soare si eu.. si eu..

Timpul trece altfel cand esti singur,singur..
Orele se duc si nu se mai intorc sigur..
Noaptea cand se sting luminile se deschid cluburile si gurile rele barfesc figurile.. le.. le..
Le invat din mers,zi de zi,pas cu pas,vers cu vers,
Nimic nu e ceea ce pare te simti atat de mic intr-un oras atat de mare mare..
Noapte si zi orasul e un camp de lupta pierzi sau castigi,

Bine ai venit in Jungla !

Zbor,zbor.. nimeni nu ma poate opri..
Zbor,zbor.. sunt mult prea aproape de stele..
De toate visele mele..
Vreau sa zbor,zbor.. pana dincolo de nori,nori..
De sus vad orasul e o floare se inalta mereu catre soare, si eu.. si eu..

Grasu XXL

Bine ai venit in Jungla !
Aici primesti cat sa iti ajunga,
Student in primul an sperai ca o sa iti gasesti de munca
Nu tot ce zboara se mananca.. nu inca,
Si uite cum se schimba blugii in pantaloni la dunga
..
Orasul e in picioare,motivul il stim cu totii
Acuma toate sunt legale,
Aici ispita umbla goala
Sa moara business vorba asta e capitala
Nimic nu e ce crezi,
Ai grija cu cine umbli ca sa nu te accidentezi..
Si cand ai realizat tot ce ai venit sa realizezi
Sampania sa curga..
Bine ai venit in Jungla !

Zbor,zbor.. nimeni nu ma poate opri..
Zbor,zbor.. sunt mult prea aproape de stele..
De toate visele mele..
Vreau sa zbor,zbor.. pana dincolo de nori,nori..
De sus vad orasul e o floare se inalta mereu catre soare si eu.. sï eu..

1 comentarii:

Anonim spunea...

fainm

Trimiteți un comentariu

Versuri Muzica , Versuri Muzica Noua , Versuri Piese Noi, Lyrics New Songs,Lyrics New Music , Versuri Melodii Noi Aparute,Versuri Artisti Cunoscuti