Subscribe to RSS feeds

Versuri Maximilian – Aseara… (Has-Has)

Refren:
Aseară am fumat niste haș-haș
Și mi-am dat seama că e bun de tot chiar de la primii pași
O ard în parc când vreau să scap de gălăgia din oraș
De obicei o ard pe verde, acum a fost să fie haș-haș
Știu că-ți place și ție haș-haș
M A X I – anunț-o pe Monica Iacob Ridzi
Că vin să-i cânt, trece o vacanță în Florida la condiții
C-am auzit că se rezolvă dacă pui și tu o vorbă
Dacă pune el o vorbă, că eu le-aș pune o bombă
Dar în loc de asta prefer
Să iau un joint cu mine la plimbare-n cartier
În fiecare seară, dup-o zi nasoală
Da, sunt vremuri grele, băga-ne-am în ele
E criză, lumea-ntreabă de combinații, de mersuri
Eu zic să recicleze așa cum reciclez eu versuri
Mama îmi zice întruna să nu mai scriu despre droguri
Dar în lipsă de bani doar ele mă duc în locuri
Așa că, nu e munte pe care să nu-l fi urcat până acum
Bine, am rău de înălțime dar înțelegi ce-am vrut să spun
Asta-i pentru suferinzii de sindromu’ Peter Pan
Ne auzim pe Twitter, gen
Refren:
Aseară am fumat niste haș-haș
Și mi-am dat seama că e bun de tot chiar de la primii pași
O ard în parc când vreau să scap de gălăgia din oraș
De obicei o ard pe verde, acum a fost să fie haș-haș
Știu că-ți place și ție haș-haș
Aseară am fumat niște haș-haș cu băieții prin oraș
Ți-am mai spus o dată, ți-o mai spun dacă mă lași
Vreau droagele, o tanti și calciu
Și când sunt la pământ să mă țină-n brațe, “Baby, I got you!”
Și după ce petrecerea se sparse
Ea să-mi fi adunat chiștoacele rămase
Să-mi dea Visine-ul și vitamina B6
Că-i a naibii de multă poteră pe strasse
GPS, zi-mi pe unde o iau să ies
Că mă dezorientez întotdeauna când fumez
Și parc-aș ronțăi ceva, parcă da
Dar așa cum viața bate filmu’, lenea bate foamea
Și toată lumea e ceva de genu’ “Maxi, hai dă-l!”
Sunt un lover, nu un fighter, eu și Michael
Și de lăsat încerc mereu dar, să mor eu,
Obiceiurile vechi mor greu
Refren:
Aseară am fumat niste haș-haș
Și mi-am dat seama că e bun de tot chiar de la primii pași
O ard în parc când vreau să scap de gălăgia din oraș
De obicei o ard pe verde, acum a fost să fie haș-haș
Știu că-ți place și ție haș-haș

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Versuri Muzica , Versuri Muzica Noua , Versuri Piese Noi, Lyrics New Songs,Lyrics New Music , Versuri Melodii Noi Aparute,Versuri Artisti Cunoscuti